[linux] Re: Linux PVR met Hauppauge PVR350 + MVP ?

Paul de Vries pdvsfh4 op xs4all.nl
Za Jul 9 19:36:04 CEST 2005

Hugo van der Kooij wrote:

> [...]
nee toch, windows?
ik hou wel van een flinke puzzel, maar ik zou graag weten of het
uiteindelijk ergens toe gaat leiden.
ben je met jouw systeem in staat om tv op te nemen en af te kijken via mvp ?

>Je MythTV installatie bouwen is waarschijnlijk het eenvoudigst via de
>"Fedora Myth(TV)ology :: HOWTO"  (http://wilsonet.com/mythtv/fcmyth.php)
>instructies.

mag het ook met debian? want ik wil hetzelfde systeem ook nog wat andere
dingen laten doen ...

>Wat er daarna overblijft kun je met gerichte vragen oplossen. Ik zal de NL
>MythTV mailinglist maar eens gaan starten.

jij gaat een mailinglist starten? fijn!

>Hugo.

paul.