[linux] Re: Linux PVR met Hauppauge PVR350 + MVP ?

Za Jul 9 20:24:12 CEST 2005

On Sat, 9 Jul 2005, Paul de Vries wrote:

> ik hou wel van een flinke puzzel, maar ik zou graag weten of het
> uiteindelijk ergens toe gaat leiden.
> ben je met jouw systeem in staat om tv op te nemen en af te kijken via mvp ?

Wat heet. Ik programmeerde de opnames desnoods vanuit het hotel in Tel
Avivi via de webinterface. Kan 30 minuten na aanvang beginnen te kijken en
ben 5 na het einde van de show uitgekeken omdat ik de boodschappen wagens
oversla. (Heb me nimmer druk gemaakt om ze uit de opnames te filteren.)

Commercials weghalen moet met een MythTV backend en dat deel zit niet in
de mvpmc. Maar het kan me niet oxyderen.

De volgende uitdaging is een DVB-C kaart op te snorren die werkt.

Hugo.