[linux] Re: programmeervraag: high-pass filter?

J. mailing-lists op xs4all.nl
Zo Jul 17 02:30:40 CEST 2005

On Sun, 17 Jul 2005, Folkert van Heusden wrote:

> Ik heb mij werkelijk een hoedje gezocht maar nergens op 't web kwam ik
> een eenvoudige high-pass filter in c of java tegen. Iemand die me opweg
> kan helpen? Het is voor een opensource projectje.
>
> Folkert van Heusden

Meer dan genoeg OSS DSP projecten en implementaties die dit kunnen. Van
butterworth, adaptive, gaussian tot laplacian highpass filters etc..

Wat wil je bewerken ? Foto's of geluid ?

J.

--
Don't worry Ma'am. We're university students, - we know what we're doing.