[linux] Re: programmeervraag: high-pass filter?

Cor Gest cor op clsnet.nl
Zo Jul 17 04:34:51 CEST 2005

"J." <mailing-lists op xs4all.nl> writes:

> Meer dan genoeg OSS DSP projecten en implementaties die dit kunnen. Van
> butterworth, adaptive, gaussian tot laplacian highpass filters etc..

Kijk eens onder de rubriek HAM-Radio, daar zijn tientallen zaken op
dat gebied.

Cor

--
Those who disregard the Only True Editor or the Documentation stray far indeed
       (defvar My-Computer '((OS . "GNU/Emacs") (IPL . "GNU/Linux")))