[linux] Re: Erg grote uploads naar een apache server

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Di Jul 19 15:37:37 CEST 2005

On Tue 19 Jul 2005, Kees Theunissen wrote:

> En er is geen systeembeheerder of zo die een ftp-client kan
> installeren? Als je praat over bestanden tot 1 GB dan is het
> toch de moeite waard om dit met een protocol te doen dat een
> beetje efficient is. Als die gebruikers legitiem met dergelijke

Met php wordt het dus eerst als tijdelijk bestand opgeslagen, je zit met
maximale execute time voor php, enz.enz. Aan client zijde moet de data
eerst als base64 o.i.d. gecodeerd worden, wat volgens mij door de meeste
browsers gewoon in memory gedaan wordt. Resultaat: dit gaat domweg niet
werken....

Maar iets staat mij bij dat het mogelijk is om met Explorer ftp uploads
te doen... daarvoor hoeft dan niks geinstalleerd te worden.

Paul Slootman