[linux] Re: Erg grote uploads naar een apache server

Kees Theunissen theuniss op rijnh.nl
Di Jul 19 15:17:01 CEST 2005

On Tue, 19 Jul 2005, Cecil Westerhof wrote:

>[knip]
>
>Dat is wat hij aangaf. Zelfs FTP is geen optie. (Dat was mijn eerste
>voorstel naar hem toe.)

En er is geen systeembeheerder of zo die een ftp-client kan
installeren? Als je praat over bestanden tot 1 GB dan is het
toch de moeite waard om dit met een protocol te doen dat een
beetje efficient is. Als die gebruikers legitiem met dergelijke
grote bestanden moeten werken dan moeten ze toch ook de
beschikking hebben over de juiste tools.

Zouden ze daar niet beter over kunnen nadenken in plaats van
anderen te laten zoeken naar workarounds?

Groeten,

Kees.

--
Kees Theunissen
F.O.M.-Instituut voor Plasmafysica "Rijnhuizen", Nieuwegein