[linux] Windows booten van /dev/hdc3 via lilo?

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Wo Jul 20 12:35:59 CEST 2005

Zie subject. Er zijn mensen die zeggen dat het helemaal niet kan. Ik heb het
geprobeerd (met boot-as 0x80) en het boot in ieder geval niet (het hangt, en
doet niets), dus misschien kan het inderdaad niet.

Ik heb geen ruimte meer beschikbaar op mijn eerste HD-- weet iemand of het op
een andere manier misschien lukt? Ik las ergens een toespeling dat het zou
kunnen "door lilo te recompileren", maar daar stonden weer geen details bij.

--
Joop Gerritse
Mühlenstraße 11