[linux] Re: Windows booten van /dev/hdc3 via lilo?

Liset linuxhoorn op xs4all.nl
Wo Jul 20 15:00:18 CEST 2005

joop gerritse wrote:

> Zie subject. Er zijn mensen die zeggen dat het helemaal niet kan. Ik heb het
> geprobeerd (met boot-as 0x80) en het boot in ieder geval niet (het hangt, en
> doet niets), dus misschien kan het inderdaad niet.
>
> Ik heb geen ruimte meer beschikbaar op mijn eerste HD-- weet iemand of het op
> een andere manier misschien lukt? Ik las ergens een toespeling dat het zou
> kunnen "door lilo te recompileren", maar daar stonden weer geen details bij.

Kan zijn dat ik iets erg gecompliceerds mis in je configuratie,
maar gewoonlijk kun je in /etc/lilo.conf aangeven van welke "other" er geboot
moet kunnen worden.
Met het commando lilo schrijf je dan je nieuwe instellingen weg.
(Of dat nou "lilo compileren" is ...)

met vriendelijke groet,

Liset
http://www.linuxhoorn.nl