[linux] Switch van XPE naar Linux

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do Jul 21 11:16:24 CEST 2005

Ik ben vanochtend benaderd door iemand die wil overstappen van Windows
XP Embedded naar Linux. (Licenties moeten per 10.000 worden gekocht á
€63,-. Daar wordt hij niet echt blij van.) Zijn applicaties zijn
geschreven met Visual C en Delphi. Tot nu toe heb ik nog niet met
embedded systemen gewerkt, laat staan met de overgang van Windows naar
Linux. Maar het speelt pas in september, dus ik heb de tijd om me in te
werken. ;-}
Zijn er mensen die ervaring hebben met de overgang van Windows XPE naar
Linux en me een paar goede pointers zouden kunnen geven?

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>