[linux] Re: Iedere keer opnieuw verloren (SuSE) adsl-config

Liset linuxhoorn op xs4all.nl
Ma Jul 25 08:45:42 CEST 2005

Hugo van der Kooij wrote:
> [...]

8<

> Dit is spannend. Je hebt geen interface maar wel routing entries die de
> niet bestaande interface gebruiken.
>
> Ik denk dat je de uitvoer op de verkeerde momenten opvraagt en dan heb je
> er geen fluit aan.

> Wellicht is je DSL router niet snel genoeg om op tijd informatie te
> verstrekken.

Aangezien M.'s computer 's avonds uit gaat is het mogelijk dat het ADSLmodem ook uit gaat.
En dan zal de computer, 's morgens bij inschakelen, de gegevens waarschijnlijk inderdaad te laat
krijgen.

8<

Met vriendelijke groet,

Liset