[linux] Re: Iedere keer opnieuw verloren (SuSE) adsl-config

Zo Jul 24 13:34:46 CEST 2005

On Sun, Jul 24, 2005 at 11:46:20AM +0200, Julien Michielsen wrote:
> Met deze vink op "Update name servers and search list via DHCP" speel ik
> zonder goed te begrijpen waarom het dan werkt, maar het feit dat ik er
> meestal resultaat mee heb is stimulerend die oplossing te kiezen.

bugs kun je niet begrijpen. dit is SUSE 9.3 en da's een foutje in de
config wat je bij sommige systemen ziet/zag. Mijn laptop heeft het niet.
mijn eigen systeem heeft het niet. Miriam's systeem had het wel.

Nu niet meer trouwens, zal na een update gefixed zijn..

--
http://www.linux-it.nl