[linux] Fw: bewaarplicht telecommers

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Za Jul 30 23:26:40 CEST 2005

Heb er echt overna gedacht of ik deze mail zou forwarden naar deze
lijst, en omdat hier toch veel privacy (e.d.) gerichte personen zitten
hoop ik dat deze mail op prijs gestelt wordt.

----- Forwarded message from Folkert van Heusden <folkert op vanheusden.com> -----
Hi,

De europesche justitie ministers proberen er iets doorheen te drukken
wat er voor zorgt dat over een tijdje:
- alle telefoontjes die je maakt worden genoteerd (naar wie, hoe lang en
  in het geval van een GSM: vanaf waar(!))
- alle e-mailtjes die je verzend worden genoteerd (aan wie, wanneer,
  etc.)
- alle websites die je bezoekt worden genoteerd
- etc. etc.
kortom: big brother!
Persoonlijk vind ik dit erg angstaanjagend dus daarom roep ik jullie op,
net zoals die andere (op 't moment van schrijven-) 9000 mensen de
petitie op http://www.dataretentionisnosolution.com/ te ondertekenen.

Alvast bedankt.

Folkert van Heusden

p.s. dit is trouwens wel een mailtje wat men zonder problemen kan
doorsturen aan iedereen in uwer adresboek
----- End forwarded message -----

Folkert van Heusden

--
Auto te koop, zie: http://www.vanheusden.com/daihatsu.php