[linux] Re: Fw: bewaarplicht telecommers

Zo Jul 31 08:50:22 CEST 2005

Aldus schreef Folkert van Heusden op Sat, Jul 30, 2005 at 11:26:40PM +0200:

> De europesche justitie ministers proberen er iets doorheen te drukken
> wat er voor zorgt dat over een tijdje:
> - alle telefoontjes die je maakt worden genoteerd (naar wie, hoe lang en
>   in het geval van een GSM: vanaf waar(!))
> - alle e-mailtjes die je verzend worden genoteerd (aan wie, wanneer,
>   etc.)
> - alle websites die je bezoekt worden genoteerd
> - etc. etc.

Dit biedt allerlei mogelijkheden in de strijd tegen miljeuaktiegroepen,
kritische journalisten en sommige vormen van criminaliteit, maar ik denk
dat het tegen zelfmoordterroristen weinig uit zal halen.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
	Hier had uw advertentie kunnen staan.