[linux] Re: grote blocklist in dns server zetten

Do Jun 2 22:15:32 CEST 2005

On Thu, Jun 02, 2005 at 09:15:48PM +0200, Johan Wevers wrote:
> Dak klopt, maar ik heb er weinig zin in om dat pas na een rechtszaak en
> veel advocaatkosten bevestigd te krijgen.

zover komt het ook niet. Zo stom zijn ze nu ook weer niet. Wel
behoorlijk kortzichtig. Verder is het waarcshijnlijk ook zo dat de
kosten bij jowu vrijspraak door de dagende partij gedragen gaat worden.

> Die conclusie volgt niet uit de stelling. Lui die je verbindingen bolkkeren
> als je p2p software draait kijken niet of wat je aanbiedt illegaal is of
> niet.

Men zal toch eerst (lijkt mij) iets moeten zoeken en als ik dat heb kan
er pas geconnect worden, niet eerder. Zomaar connecten voor de lol is er
niet bij lijkt me zo.

> Bovenstaande gaat voor mij zowiezo niet op. Ik download nogal wat SF series,
> voornamelijk Stargate, en men is daar momenteel juist tegen aan het
> optreden. Verder zijn de files "Revenge of the Sith part 1.avi" en "Revenge
> of the Sith part 2.avi" in elk geval redelijk polulair volgens de stats. :-)
> En geen fakes.

Downloaden is niet illegaal in nederland. Het aanbieden wel. Overigens,
als sterren-oorlog - wraak van de sith zo belangrijk voor je is,d an
lijkt het me zinniger om de DVD versie te scoren in plaats van een
behoorlijk minder van kwaliteit zijnde AVI.

e niet zeuren nu dat een DVD brander duur is, want dat is niet zo. Voor
€ 57,50 heb je een DL brand-apparaat....

--
http://www.linux-it.nl