[linux] Re: grote blocklist in dns server zetten

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Do Jun 2 23:26:19 CEST 2005

Roeland Th. Jansen wrote:

>zover komt het ook niet. Zo stom zijn ze nu ook weer niet. Wel
>behoorlijk kortzichtig. Verder is het waarcshijnlijk ook zo dat de
>kosten bij jowu vrijspraak door de dagende partij gedragen gaat worden.

Als je een zaak wint krijg je een forfatair bedrag aan advocaatkosten van
de tegenpartij. Hopenlijk kan die dat betalen (zal in zo'n geval wel).
Gewoonlijk mag je blij zijn als dat 50% van de kosten dekt. En
rechtsbijstandsverzekeringen zullen in dit soort zaken wel moeilijk gaan
doen.

>Men zal toch eerst (lijkt mij) iets moeten zoeken en als ik dat heb kan
>er pas geconnect worden, niet eerder. Zomaar connecten voor de lol is er
>niet bij lijkt me zo.

Hmmm. Als ik zie wat PeerGuardian allemaal blockt weet ik dat nog zo net
niet. Dat zijn soms meerdere connects per seconde.

>Downloaden is niet illegaal in nederland. Het aanbieden wel.

Maar bij eDonkey biedt je tijdens het downloaden de stukken die je al binnen
hebt ook ter upload aan. Zo gaat de verspreiding van grote files als films
veel sneller omdat je niet hoeft te wachten tot iemand het compleet heeft
voordat hij al kan helpen in de verspreiding.

>Overigens, als sterren-oorlog - wraak van de sith zo belangrijk voor je
>is,d an lijkt het me zinniger om de DVD versie te scoren in plaats van een
>behoorlijk minder van kwaliteit zijnde AVI.

Daar moet je eerst eens zien aan te komen. Het zal wel weer een maand of 6
duren eer die uitkomt, en dan ken ik wel weer genoeg mensen die hem
origineel kopen en die best een copietje willen maken.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html