[linux] Re: grote blocklist in dns server zetten

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Vr Jun 3 00:00:34 CEST 2005

> Daar moet je eerst eens zien aan te komen. Het zal wel weer
> een maand of 6 duren eer die uitkomt, en dan ken ik wel weer
> genoeg mensen die hem origineel kopen en die best een
> copietje willen maken.

Enigzins OT, maar goed : er bestaat een DVD rip van plm 1,4GB. M.i. niet
meer dan een screener want de kwaliteit is niet echt "des DVD's", maar
't is net wat beter dan een AVI of zo en je hebt ook geen geneuzel met
meerdere CD's. Echte DVD rips ben ik hiervan nog niet tegen gekomen.
En als je er dan *echt* belangstelling voor hebt, vind ik dat je 'm
gewoon in het groot moet gaan bekijken ;-)...

Gr,
Rob