[linux] Toshiba Satellite Pro en infrarood

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Vr Jun 3 08:27:08 CEST 2005

Ik heb een Toshiba Satellite Pro. Heeft helaas een paar afwijkende
dingen. Zo kun je onder andere niet rebooten, maar moet je een shutdown
doen en het systeem weer starten.
Zondag help ik bij een evenement waarbij ik internet toegang nodig heb.
Er werd de hele tijd aangegeven dat ik die zou hebben, maar op het
laatste moment bleek dat ik die niet heb. Heb gisteren nog een GPRS
kaart van Vodaphone geprobeerd, maar die blijkt ook niet met de  Toshiba
te werken. Nu wil ik met mijn mobiel en infrarood gaan werken. Ik heb
o.a. op tuxmobil.org en met Google gezocht, maar tot op heden niets
gevonden.
Is er iemand die inrarood op de Toshiba aan de praat heeft gekregen en
een paar tips voor me heeft?

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>