[linux] Re: Toshiba Satellite Pro en infrarood

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Vr Jun 3 11:30:36 CEST 2005

On Fri 03 Jun 2005, Cecil Westerhof wrote:

> Ik heb een Toshiba Satellite Pro. Heeft helaas een paar afwijkende
> dingen. Zo kun je onder andere niet rebooten, maar moet je een shutdown
> doen en het systeem weer starten.

Dat is vaak gerelateerd aan de een of andere acpi / apic / apm
instelling. Ik had daar iig. geen last van met mijn SP.

> Zondag help ik bij een evenement waarbij ik internet toegang nodig heb.
> Er werd de hele tijd aangegeven dat ik die zou hebben, maar op het
> laatste moment bleek dat ik die niet heb. Heb gisteren nog een GPRS
> kaart van Vodaphone geprobeerd, maar die blijkt ook niet met de  Toshiba

Gewoon zo'n insteekkaart? Op werk hebben we diverse GSM/GPRS en
UMTS/GPRS kaarten van KPN en vodafone, maar die zijn allemaal aan de
praat te krijgen.

> te werken. Nu wil ik met mijn mobiel en infrarood gaan werken. Ik heb
> o.a. op tuxmobil.org en met Google gezocht, maar tot op heden niets
> gevonden.
> Is er iemand die inrarood op de Toshiba aan de praat heeft gekregen en
> een paar tips voor me heeft?

Destijds kreeg ik IRDA alleen goed onder windows werkend...
(heb nu een IBM, nadat m'n Satellite Pro gejat was na inbraak, en
Toshiba geen 1600x1200 schermen meer had).

Paul Slootman