[linux] Re: Ik wil de EULA van windows niet accepteren. Hoe krijg ik mijn geld terug ?

Hans Paijmans J.J.Paijmans op uvt.nl
Za Jun 4 22:06:54 CEST 2005

Dit onderwerp komt regelmatig terug op zowat alle Linux discussielijsten
en de stuurlieden verdringen zich aan de wal met opmerkingen en goede raad.

Ik heb bij een vorige gelegenheid hier al eens een pleidooi gehouden voor
de gedachte dat de NLLGG het contributiegeld van haar leden slechter kon
besteden dan aan het honorarium van een jurist die eens en vooral duidelijk
vastlegt wat de [Nederlandse] wet hierover zegt of zelfs een proefproces
aanspant.

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University, Faculty of Arts,        Dept. of Linguistics & AI