[linux] Re: Ik wil de EULA van windows niet accepteren. Hoe krijg ik mijn geld terug ?

Za Jun 4 20:56:57 CEST 2005

On Sat, Jun 04, 2005 at 08:54:24PM +0200, Hugo van der Kooij wrote:

> Misschien goed om eens een lijstje te maken met merken waar het wel en
> waar het niet lukt.
>
> Dan kunnen mensen dat mee nemen in hun overweging als ze op zoek gaan naar
> iets waar ze geen windows op willen hebben.

Goed idee. Mensen kunnen hun bevindingen sturen naar roeland op linux-it.nl
en ik zal opo die site een apart stukje maken die laat zien of het een
go of nogo is voor een bepaald merk.

--
http://www.linux-it.nl