[linux] Re: Ik wil de EULA van windows niet accepteren. Hoe krijg ik mijn geld terug ?

Za Jun 4 22:40:18 CEST 2005

On Sat, Jun 04, 2005 at 10:40:20PM +0200, Jelle Boomstra wrote:

> Ja inderdaad. Nu nog je gelijk bij FSC krijgen ;-)

dat gelijk krijg je in de vorm zoals ik die beschreven hebt. je kunt
iets van 90 euro terug krijgen, maar om dat geld te krijgen moet je
eerst zelf even een paar honderd euro kosten maken.....

dus wordt het je technisch gezine onmogelijk gemaakt...

--
http://www.linux-it.nl