[linux] Re: status error: error=0x7f Aborting journal on device - HD defect of kernel-bug VIA driver ?

Wo Jun 8 12:52:54 CEST 2005

On Wed, Jun 08, 2005 at 12:47:25PM +0100, Cor Lem wrote:
> Ik heb een probleem met mogelijk de VIA IDE-controller-driver voor mijn
> asus A7V880 mobo. Ik gebruik kernel 2.6.8.1 met gcc-3.4.1 & glibc-2.4.3
> op een vers gecompileerd LFS 6.0 linux systeem.

om alle ellende even uit te sluiten:

start een of andere rescue of live set op en kijk of het daar wel goed
mee lijkt te gaan. zo ja, test de disk dan met dd en check de logs.

anderen hebben vast geen problemen maar met maxtor hebben we ongeveer
30% uitval.

--
http://www.linux-it.nl