[linux] Re: Backup en sym-links

Vr Jun 10 19:53:45 CEST 2005

Aldus schreef J. op Fri, Jun 10, 2005 at 07:42:23PM +0200:

> Juiste rechten ?
>
> Of Mischien eens proberen:
> -h, --dereference
>               don't dump symlinks; dump the files they point to

Die had ik ook al gezien en dat is ook wat cpio doet, maar dat is juist
wat je *niet* wilt.

Aanvulling: wat ik deed was
tar -c -v -S --one-file-system -f /remote/file.tar . dev home usr usr/local
Het zijn juist symlinks naar een andere partitie die fout gaan (cpio dere-
ferencet alles).

Daniel

--
	Hier had uw advertentie kunnen staan.