[linux] FvwmThemes is obsolete suse 9.2

Hans Rood hansrood op xs4all.nl
Ma Jun 13 13:10:38 CEST 2005

Omdat een volledige SuSE installatie veel meer inhoudt dan ik nodig heb
probeerde in de minimale installatie. Die geeft een zwart beeld en
in .xsession-errors de meldingen:
FvwmThemes is obsolete. see fvwm(1) colorset section
susewmif not ound
etc.

Bij suse in hier niets over te vinden, de vermoedelijke maintainer van
fnmw moppert op SuSE en raadt een aanpassing in fvwm2.cr aan maar ik
kan nergens iets vinden wat ook maar een beetje op die naam lijkt.

Weet iemand een een betere distro voor een oude thinkpad? Knoppix heeft
voor- en na de bios-upgrade geen enkele moeite met die laptop, Win98
had vóór de upgrade heel rare problemen en suse na die upgrade. Dat
waren in hoofdzaak onverwachtte vastlopers en opstartproblemen.
hansr