[linux] Re: FvwmThemes is obsolete suse 9.2

D.J. van Enckevort david op vanenckevort.net
Ma Jun 13 15:10:36 CEST 2005

Hans Rood wrote:
  > Weet iemand een een betere distro voor een oude thinkpad? Knoppix heeft
> voor- en na de bios-upgrade geen enkele moeite met die laptop, Win98
> had vóór de upgrade heel rare problemen en suse na die upgrade. Dat
> waren in hoofdzaak onverwachtte vastlopers en opstartproblemen.

Knoppix zelf is natuurlijk op de machine te installeren, of je kunt naar
Debian of een van de Debian derivaten gaan. Zelf heb ik op een ThinkPad 770
(Pentium 233 MMX, 256MB RAM) tot deze de geest gaf ook Debian gedraaid, en dat
ging zeer goed.

Ciao,
   David