[linux] Re: Screen, Mutt, SLRN, etc. bij shell-account XS4ALL

Hans Rood hansrood op xs4all.nl
Do Jun 16 00:40:52 CEST 2005

Op woensdag 15 juni 2005 22:24, schreef Ton Boelens:
> Beste mensen,
>
> Sinds vandaag heb ik toegang tot mijn shell-account bij XS4ALL. Ik
> ben een fanatiek console-gebruiker, en gebruik o.m. de volgende
> pakketten:
Da's een hele lijst. Ik log in met ssh, gebruik mutt maar minimaal, vi
en scp over we weer, lynx en ssh en ping om mijn eigen systemen te
testen. Dat doet het allemaal. Dus heb ik nog nooit de behoefte aan een
nieusgroep o.i.d. gehad. Een doodenkele keer hab ik de helpdesk om raad
gevraagd. Daat betaal je per slot voor.
Ik hen de indruk dat ze nogal voorop lopen met hun services, het zijn
van huis uit echte hackers en bieden vast je gewenst services. raggle
is er, dacht ik niet, de meeste andere proggies zijn er waarschijnlijk
wel. Waarom probeer je het niet?

suc6
hansr