[linux] Re: Portal software

Henk Wichers henk op wichers.info
Do Jun 16 19:01:18 CEST 2005

Op donderdag 16 juni 2005 14:17, schreef Raymond A. Meijer:
> Hi,
>

> Welke pakket gebruiken jullie daarvoor? Bestaat zoiets uberhaupt?
>
> Ik heb gekeken naar Mambo (dat gebruik ik al voor een site) en Zope, maar
> die zijn naar mij smaak te gecompliceerd en uitgebreid voor zo'n portal
> site...

Een nadeel van een CMS vind ik altijd , dat een scriptkiddie jouw site beter
kent dan jezelf.
Vaak als iemand vraagt, of die een CMS op mijn computer mag zetten, kijk ik op
http://secunia.com/product/#software

Ik vind het allemaal maar eng met die XSS en sql injecties, en programmeer het
liefst zelf. Alhoewel ik zelf een aanmerkelijk slechtere programmeur ben, heb
ik toch het gevoel dat ik minder gauw vatbaar voor bv. wormen of zoekmachines
ben.

Groeten Henk.