[linux] Re: Portal software

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Do Jun 16 19:12:54 CEST 2005

On Thursday 16 June 2005 19:01, Henk Wichers wrote:
> vatbaar voor bv. wormen of zoekmachines ben.

Wormen: okee, maar vatbaar voor zoekmachines, wat is daar fout aan, dat wil je
toch juist?

Al moet ik toegeven dat ik geregeld leuke lui van msn krijg die zich op de
site aan willen melden met een nepadres. Dan laat het gemak van open source
zich zien want binnen no-time had ik die situatie ondevangen en verhogen ze
hopelijk ook de advertentie inkomsten iets. (ik stuurde ze eerst naar tubgirl
maar dat was erg vervelend testen :-)

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra