[linux] Re: Portal software

Henk Wichers henk op wichers.info
Do Jun 16 20:08:05 CEST 2005

Op donderdag 16 juni 2005 19:12, schreef Jelle Boomstra:

> Wormen: okee, maar vatbaar voor zoekmachines, wat is daar fout aan, dat wil
> je toch juist?

Stel er is een of andere exploit bekend voor het wereldwijd bekende script
guestbook.pl
Met wat hulp van een zoekmachine :
http://search.msn.com/results.aspx?q=guestbook.pl&FORM=QBNO

Kunnen bv. spammers  naar mijn  weten toch snel een prooi vinden.

Misschien is dit FUD in ogen van velen, maar die moeten me dit dan maar in
simpele taal uitleggen.
En mischien komt het ook niet zo heel vaak voor, maar er zijn sites die er vol
van exploits staan, b.v. http://www.zone-h.org/

Je vraagt je misschien af met zoveel open wifi netwerken , waar maak je je
druk over. ...
Ik vind het op een of andere manier toch prettig dat ik meer van mijn eigen
site weet dan een of ander script kiddie.

groeten henk.