[linux] Problemen met opstarten

ton.boelens op home.nl ton.boelens op home.nl
Vr Jun 24 22:31:30 CEST 2005

Beste mensen,

Na een upgrade van Debian Sarge testing naar Sarge stable (dist-upgrade, zie een vorige thread) wil mijn Linux-computer niet meer opstarten. Hij geeft als melding bij Grub: iets met unknown filesystem, partition type xxx of iets dergelijks (ik zit nu niet in de buurt van de computer). Hij kan het root-volume niet mounten.

Weet iemand misschien of er bij Sarge testing iets veranderd is, dat dit kan verklaren?

Groetjes,

Ton