[linux] Antw: Re: Antw: Re: Problemen met opstarten

Ton Boelens ton.boelens op home.nl
Za Jun 25 13:17:55 CEST 2005

Die thread in de Gentoo-nieuwsgroep heb ik ook gelezen, maar hier kan ik weinig mee; behalve dat ik misschien een nieuwe device.map file moet aanmaken, maar dit lukt niet als ik met Knoppix boot en dan ga chrooten. (Zie vorige bericht.)

Groetjes,

Ton.