[linux] Vraagje m.b.t. Application/APPLEFILE

J. mailing-lists op xs4all.nl
Ma Jun 27 11:21:01 CEST 2005

Monday, June 27 11:13:45

Hoi,

Ik ben niet zo thuis in de apple wereld. [Mischien omdat ik meer een
peertje ben.]

Een vriend van me studeert in de states en die gozer stuurt me regelmatig
foto's vanaf z'n mac. Als ik die vanuit pine opsla, dan zit er altijd een
extra attachment bij met als mime type: Application/APPLEFILE .

Kan ik die gewoon weggooien, of is dat bijv. ook een aparte geencodeerde
foto ?

Zo ja met welk CLI tooltje converteer ik die dan terug naar een
``normaal'' formaat ?

Alvast bedankt voor de uitleg.

J.

--
Don't worry Ma'am. We're university students, - we know what we're doing.