[linux] Re: aangifte doen? (was: Re: Re: Ik ben gekraakt.)

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Ma Jun 27 17:34:55 CEST 2005

Robert M. Stockmann wrote:

>Zal ik eens een paar klojo's opdracht geven om structureel een digitaal
>ruitje in te tikken op websites die op een 'geheime zwarte lijst' staan?
>
>Als iedereen zijn schouder ophaalt, hebben dit soort praktijken vrij
>spel.

Eigen rechter spelen (knal eens een DDoS terug) werkt voor zoiets veel
beter. De politie laat beide partijen toch met rust. :-)

>En zal inderdaad het Internet naar de haaie gaan, op de lange
>termijn. Volgens mij zijn er een aantal hele grote jongens die daar
>nogal bij gebaat zijn.

Hooguit de overheid, die de kans ziet om een gebied waar ze nog niet veel
kunnen reguleren aan te pakken.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html