[linux] Re: aangifte doen?

Di Jun 28 00:07:24 CEST 2005

On Mon, 27 Jun 2005, Hans Paijmans wrote:

> Dat kan allemaal wel zijn, Hugo, maar mijn punt is dat beveiliging
> van PC's een stuk moeilijker is dan het beveiligen van fietsen.

Daarom bestaat er al jaren een functie die ze 'systeembeheerder' noemen.
Als je een PC beheert zonder de juiste kennis ga je op je plaat. Dat de
gemiddelde eigenaar van zo'n ding denkt dat daarmee ook de kennis voor
correct beheer wel komt aangevlogen is een mythe die tot nu toe nog steeds
sterk wordt gepropageerd door makers van glazen OSsen.

Overeenkomst tussen het OS en de echte ramen:
 - 1 steen en je hebt scherven
Verschil tussen genoemde items:
 - 1 is totaal niet transparant

Hugo.