[linux] Re: aangifte doen?

J. mailing-lists op xs4all.nl
Di Jun 28 00:17:53 CEST 2005

On Mon, 27 Jun 2005, Roeland Th. Jansen wrote:

> Niet voor niets roep ik al hele lange tijd dat het eigenlijk verplicht
> moet zijn dat mensen een computer-bewijs te halen. Het zou een hoop
> schelen.

Ik heb daar ook wel eens over nagedacht. Maar dat suggereert een
Internationale consensus w.t.b. standaarden.

Dat computer-bewijs zal er nooit komen ben ik bang. Of je moet het ECDL al
als een bewijs van vaardigheden zien ??
http://www.ecdl.com/main/index.php
[European Computer Driving Licence Foundation]

Daar komt bij, dat iedere wet net zo goed is, als zijn uitvoerbaarheid.

J.