[linux] Re: aangifte doen?

Hans Paijmans J.J.Paijmans op uvt.nl
Di Jun 28 08:06:45 CEST 2005

J. wrote:

> Ik heb daar ook wel eens over nagedacht. Maar dat suggereert een
> Internationale consensus w.t.b. standaarden.
>
> Dat computer-bewijs zal er nooit komen ben ik bang. Of je moet het ECDL al
> als een bewijs van vaardigheden zien ??
> http://www.ecdl.com/main/index.php
> [European Computer Driving Licence Foundation]
>
> Daar komt bij, dat iedere wet net zo goed is, als zijn uitvoerbaarheid.

vandaar mijn pleidooi om een wapenwet voor computers op te stellen.
Als je een pistool wilt hebben voor de schietclub moet je ook een
heel woud van voorschriften en gebruiksaanwijzingen doorploeteren.
Doe je dat niet, dan hang je als je zo'n ding in bezit hebt of op
de verkeerde manier gebruikt.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University, Faculty of Arts,           Dept. of Linguistics & AI