[linux] Re: aangifte doen? (was: Re: Re: Ik ben gekraakt.)

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Di Jun 28 08:11:04 CEST 2005

Op ma, 27-06-2005 te 23:04 +0200, schreef Remko Bolt:

> Dat meen je toch niet serieus!

Je zou i.i.g. haar rechten op de PC kunnen beperken. Gekeken naar het
oorspronkelijke verhaal moet ze nogal veel rechten hebben gehad die ze
niet nodig had. Niet op zijn Windows werken (ik verbied alleen waarvan
ik weet dat het problemen geeft), maar op zijn *nix werken (ik verbied
alles wat niet nodig is).

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>