[linux] Re: aangifte doen? (was: Re: Re: Ik ben gekraakt.)

Di Jun 28 19:25:23 CEST 2005

On Mon, Jun 27, 2005 at 11:12:14PM +0200, Emiliano Heyns wrote:

> Er zijn andere manieren om dingen te leren dan achter een PC, hoor.
> Boeken en buiten spelen zijn nog niet afgeschreven.

Inderdaad en weet je, onze dochter van 5 vindt het lezen van een boekje
(voorlezen door haar ..) leuker dan suf op een PC zitten klikken.

Daarnaast moet ik er niet aan denken mijn boeken om te ruilen voor
digitale varianten. Die fout hebben ze op het werk al gemaakt
(microfilms vs computer-meuk) en een ding kan ik verklappen. Die PC's
zijn het dus net even niet....

--
http://www.linux-it.nl