[linux] Re: Tele2 vs XS4ALL (Was: Re: Re: aangifte doen?)

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Ma Jun 27 23:33:44 CEST 2005

Remko Bolt wrote:

>En nog wat. Over support gesproken, ik denk dat 95% van de verkopers
>`out there' geen benul heeft van de producten in zijn assortiment (daar
>moeten trouwens de helpdesk medewerkers ook nog bij).

Nogal wiedes, de meeste vragen die ze krijgen zijn simpel. Dan ga je daar
geen ervaren, slimme en dus relatief dure werknemers op zetten. Die bewaar
je wel voor de 2e lijns support, als de helpdesk er niet uitkomt.

>Zo ga je denken als je je verzekerings adviseur moet uitleggen
>wat een hoog-laag constructie is, terwijl je juist van hem wilt horen
>wat de voor en nadelen zijn.

VZIW moet je bij hypotheken alleen uitkijken dat je STRICT binnen de
1:9 bandbreedte blijft, anders gaat de belastingdienst HEEL vervelend
doen (alle hypotheekrente dat jaar is dan niet meer aftrekbaar). Verder
hangt het af van wat je kunt missen. (Ik heb dit ooit geprogrammeerd
voor offertesoftware voor een grote landelijke keten van hypotheek
tussenpersonen, vandaar dat ik er iets vanaf weet).

>Het zal je niet verbazen dat ik in een '92 Toyota Starlet rij, daar kun
>je namelijk nog lekker zelf aan sleutelen zonder de computer uit te
>lezen. Zijn er nog officiƫle service monteurs die dat kunnen?

Lobbyen bij de EU dat de protocollen vrijgegeven moeten worden, zodat
elke auto fanclub z'n eigen diagnosesoftware kan (laten) schrijven.

>Nu moet ik echt uit gaan kijken dat dit nog wel door het topic filter
>van de lijst komt. Ik zal een beetje smokkelen: compiler bash grep sed
>perl python server kernel.

Keyword spamming... de websites van enkele grote verzekeraars in Nederland
zijn daardoor enkele dagen uit Google verbannen geweest. Dus pas maar op.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html