[linux] Re: aangifte doen? (was: Re: Re: Ik ben gekraakt.)

nllgg op ukemi.com nllgg op ukemi.com
Di Jun 28 15:13:17 CEST 2005

> Waar komt .sxw vandaan? Verder gaat er natuurlijk niks boven .tex.

.sxw hoort bij OpenOffice. Documenten die alleen gelezen hoeven te
worden door de geadresseerde stuur ik liever in PDF dan in een
bewerkbaar formaat. Alleen wanneer ik aanpassingen van de ander
verwacht, stuur ik tekstverwerkerformaten door, of .tex inderdaad :)

Groet,

Hans
--
(\(\
(^.^)

*This is the cute bunny virus, please copy this into your sig so it can spread