[linux] Re: aangifte doen? (was: Re: Re: Ik ben gekraakt.)

Di Jun 28 19:41:15 CEST 2005

On Tue, 28 Jun 2005, Remko Bolt wrote:

> Het voorbeeld is helaas niet helemaal zuiver :-( Het is een Open Office
> bestands extensie, maar ze zijn daar wel goed op weg:
> http://www.oasis-open.org/committees/tc_home.php?wg_abbrev=office
> Ik zou misschien eerder kiezen voor DocBook. Maar de laatste keer dat ik
> een werkstuk heb gemaakt ging dat nog met de Prittstift.

Tja, Vroeger.

Toen cut nog gewoon knippen met een schaartje was.
paste nog met lijm gebeurde.
compress stond voor het stampen op het vuilnis in de vuilnisemmer.
unzip iets was wat je op het toilet deed.
account iets te maken had met je banksaldo.

Hugo.