[linux] Re: cgi-script uit laten voeren als default

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Jun 29 05:24:12 CEST 2005

Op wo, 29-06-2005 te 04:53 +0200, schreef Cecil Westerhof:
> Ik heb begrepen dat je als je bijvoorbeeld
> 'http://www.domein.nl/redirect/' opvraagt, je apache zo kunt instellen
> dat er een script wordt uitgevoerd. Tot op heden heeft mijn gegoogle
> echter niets opgeleverd. Hoe moet dat worden ingesteld?

Nog wat doorgezocht en het volgende gevonden:
        ScriptAliasMatch    ^/testing/?$  /var/www/cgi-bin/testing.cgi
Dat doet wat ik wil. (Ik gebruik '?' opdat zowel '/testing' als
'/testing/' het beoogde resultaat opleveren.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>