[linux] Re: aangifte doen?

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Do Jun 30 15:00:38 CEST 2005

Daniel C. von Asmuth wrote:

>Iedereen die op de openbare weg rijdt c.q. over openbare netwerken 'surft'.
>De vereisten voor een gewoon rijbewijs zijn ook niet mild.

Hoewel ik me ook kan ergeren aan newbees die overlast veroorzaken lijkt
me dit middel veel erger dan de kwaal. Je creeert een bureaucratie zonder
weerga, en als je het zou kunnen afdwingen leg je meteen de basis voor
een toekomstige overheidscensurering van internet. Dan liever spam.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html