[linux] Hoe KDE datafiles te vinden?

Wo Mrt 2 11:34:35 CET 2005

Zou graag willen weten waar ik de configuratie-files van KDE kan vinden.
Dat is voor een belangrijk deel omdat ik binnenkort SuSE opnieuw zal
installeren, en mij daarbij graag wil laten leiden door hetgeen ik nu
goed werkend heb gekregen. Voor wat ik nu van KDE weet, is de bestand-
structuur nogal obscuur. Om een paar voorbeeld te noemen: waar staan de
data-files van Kaddressbook, waar schrijft het KDE Control Centre de
instellingen weg.  En zijn de instellingen over te schrijven van zeg KDE
SuSE 9.1 naar KDE SuSE 9.2? Zonder de file-structuur van KDE te weten is
het ook erg moeilijk een foutieve "verbetering" te herstellen vanaf de
backup.
(Al blijft het natuurlijk mogelijk dat de contrĂ´le-files binair zijn, en
niet normaal leesbaar ... )

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl