[linux] Re: Hoe KDE datafiles te vinden?

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Wo Mrt 2 11:41:34 CET 2005

On Wednesday 02 March 2005 11:34, Julien Michielsen wrote:
> Zou graag willen weten waar ik de configuratie-files van KDE kan vinden.
> Dat is voor een belangrijk deel omdat ik binnenkort SuSE opnieuw zal
> installeren, en mij daarbij graag wil laten leiden door hetgeen ik nu
> goed werkend heb gekregen. Voor wat ik nu van KDE weet, is de bestand-
> structuur nogal obscuur. Om een paar voorbeeld te noemen: waar staan de
> data-files van Kaddressbook, waar schrijft het KDE Control Centre de
> instellingen weg.  En zijn de instellingen over te schrijven van zeg KDE
> SuSE 9.1 naar KDE SuSE 9.2? Zonder de file-structuur van KDE te weten is
> [...]

zorgen dat je een aparte partitie hebt voor /home, dan raak je ook niet al je
maill en andere instellingen kwijt.
kde stuff kan je in .kde vinden (althans ik kan dat daar op mijn debina
systeem)
Alle user instellingen zijn plaintext config files.
--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra

http://linux-studie.nl