[linux] Re: Vim & onthouden cursor posities

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Mrt 2 22:27:32 CET 2005

Op wo, 02-03-2005 te 22:07 +0100, schreef J.:
> Ik weet dat vim kan onthouden waar ik gebleven was bij mijn laatste edit
> sessie van een bepaald bestand. M.a.w. Als ik dit bestand later weer een
> keer open zou ik graag hebben dat de cursor gelijk weer naar die positie
> in het bestand springt [waar ik de laatste keer gebleven was]..
>
> Iemand ? Hoe stel ik dit in ?

Ik vind dit een beetje vreemd, ik heb dit nooit ingesteld en het werkt
juist altijd. Misschien heb je iets verknalt in je .vimrc? Hernoem deze
eens voor de zekerheid.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>