[linux] Re: Vim & onthouden cursor posities

J. mailing-lists op xs4all.nl
Wo Mrt 2 22:49:11 CET 2005

On Wed, 2 Mar 2005, Cecil Westerhof wrote:

> Ik vind dit een beetje vreemd, ik heb dit nooit ingesteld en het werkt
> juist altijd.

Dan is het standaard mee gecompileerd. Met `+viminfo' meen ik. Hier is
die optie ook meegecompileerd en in m'n vimrc staat heel netjes:

set viminfo='20,\"50	" read/write a .viminfo file

Alleen kan ik dat automagisch inspringen van de cursor op de juiste plaats,
niet aan de praat krijgen [na het spelen met de opties voor `set viminfo' .]

> Misschien heb je iets verknalt in je .vimrc? Hernoem deze
> eens voor de zekerheid.

Geprobeerd werkt niet :(

> --
> Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>

J.