[linux] IMAP performance

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Mrt 2 22:36:22 CET 2005

Ik werk met Evolution en IMAPS. De server waarop IMAPS draait is een PII
350MHz. Ik had begrepen dat dit voor een e-mail server in principe
genoeg zou moeten zijn. Echter soms staat Evolution heel erg lang te
wachten. Als ik dan met top op de e-mail server kijk, dan is die ook met
al zijn resources met imapd bezig. Kan dit kloppen, of heb ik ergens een
instellingsfout gemaakt? Als het niet klopt: waar moet ik naar kijken om
het probleem op te lossen?

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>