[linux] Re: welke IMAP server opzetten? [nogal lang]

Richard Klein Leugemors rkl op xs4all.nl
Do Mrt 3 13:32:49 CET 2005

Daniel C. von Asmuth wrote:

> Gebruik wat je gewend bent. De belangrijkste keuze schijnt te zijn of
> je het mailbox of maildir formaat gebruikt.

Het meest irritante aan Courier IMAP vind ik dat 'ie z'n eigen user
database gebruikt. Dat betekent dus dat ik m'n users op twee
verschillende plaatsen moet onderhouden. Plus dat Squirrelmail er bij
mij nogal wat moeite had. Ik ben dus voor Dovecot gegaan en dat werkt prima.

--
|)egards
|\ichard

rkl op xs4all.nl