[linux] Re: welke IMAP server opzetten? [nogal lang]

Do Mrt 3 12:25:40 CET 2005

Aldus schreef Bram Mertens op Thu, Mar 03, 2005 at 12:15:28PM +0100:
> On Thu, 2005-03-03 at 11:45 +0100, Daniel C. von Asmuth wrote:
> [...]
>
> Ik denk niet dat mijn provider deze mogelijkheid biedt, dit is een
> particuliere account met variabel IP-adres. Moet ik voor een eigen SMTP
> server geen vast IP-adres hebben?

Moeten niet, maar het is sterk aan te bevelen. Anders moet je dyndns gebruiken.

Je kunt natuurlijk je mail middels een cron script regelmatig van je provider
met POP3 ophalen op je eigen machine, waar je SMTP server draait.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
		Waar is Volkert wanneer je hem nodig hebt?